Lang geleden

19-07-2015 18:42

Hoi,

Lovelyliv en ik hebben al super lang niks meer op de website gezet, het is al een paar maanden geleden. Binnenkort ga ik met haar wat dingen afspreken en regelen. Ik heb een paar maanden geleden in een nieuws artikel gezegd dat er binnenkort meer outfits zouden komen, daar ga ik weer mee verder. Maar eerst heb ik nog wat andere foto's, dat ga ik zometeen regelen. 

Ik hoop dat Lovelyliv en ik leuke dingen gaan bedenken en dat we meer dingen gaan plaatsen!

 

xx SPYGIRLS

                  Mermaidina

 

 

Terug

reacties

  • Datum: 23-07-2015 Door: Mermaidina

    Onderwerp: Idee

    Ik heb al een ideetje!!

    Reageer

  • Datum: 20-07-2015 Door: Lovelyliv

    Onderwerp: Zeker

    Ik ben al aan het bedenken wat we gaan doen!

    Reageer

Nieuw bericht

Contact

SPY GIRLS

© 2015 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode